About this event
Jesteście gotowi na marketing internetowy w najlepszym wydaniu na Śląsku?
Jeżeli tak, to zapraszamy na kolejną edycję Silesia E-Marketing Day – największej tego rodzaju konferencji marketingowej na Śląsku!
Czeka na Was:
- najlepsi w branży specjaliści, praktycy marketingu internetowego
- 7 godzin praktycznych prelekcji i case study
- warsztaty w School of New Media prowadzone
przez najlepszych praktyków - cenne znajomości i wymiana doświadczeń
- pakiet materiałów w prezencie
Ponadto przygotowaliśmy szereg atrakcji, w tym muzycznych. Wystąpi przed Wami uczestnik konkursu chopinowskiego 2015 – Tymoteusz Bies oraz Band24 z Michałem Sadowskim na czele!
Rejestracja na emarketingday.pl
Harmonogram:
8:00 – 8:55
Rejestracja uczestników
9:00 – 9:05
Przywitanie gości
Maciek Mikos, TVP
9:10 – 9:40
Startup, który wywraca rynek do góry nogami. Praktyki Ubera, które są źródłem jego sukcesu
Ilona Grzywińska, Dyrektor Komunikacji Uber
9:45 – 10:15
MVP: Minimum Killer Product. Minimalistyczne podejście do tworzenia startupu, żeby odnieść jak największy sukces i uchronić się od jak największej liczby błędów
Michał Blak, CEO & Co-Founder edrone
10:20 – 10:40
10 praktyk przyspieszających rozwój firmy na przykładzie kilku lat wzrostu Brand24
Michal Sadowski, Founder & CEO Brand24
10:45 – 11:05
Tymoteusz Bies – Koncert Chopinowski
11:10 – 11:30
Przerwa kawowa
11:35 – 12:05
Marketing własnymi siłami. Przegląd niezbędnych narzędzi dostępnych w sieci dla każdego marketera
Monika Czaplicka, CEO Wobuzz, czaplicka.eu
12:10 – 12:45
Zawody w marketingu internetowym dzisiaj i jutro. Jakie stanowiska w branży internetowej mamy dzisiaj i jakie będą zyskiwały na znaczeniu jutro?
Karolina Chrostek, CEO & Co-Founder SCHOOL OF NEW MEDIA
12:50 – 13:05
Znosimy barierę w dostępie do wiedzy. I Ty możesz zostać ekspertem od e-marketingu, będąc nawet w liceum.
Dawid Pacha, Co-Founder SCHOOL OF NEW MEDIA
13:10 – 13:40
Budowanie kampanii marketingowych jak z klocków lego w oparciu o e-mail, sms, telefon i Internet
Marcin Kostecki, CEO ClickQuickNow
13:45 – 14:15
Przerwa obiadowa
14:20 – 14:50
Marka osobista sprzedaje. Jak sprzedać na Facebooku poprzez prywatny profil? Czym jest efektywny personal branding?
Rahim Blak, CEO click community
14:55-15:25
Prawdziwa i żyjąca społeczność klientów wokół marki. Przegląd najczęściej popełnianych błędów i recepta na sukces
Adam Zbiejczuk, Co-Owner Influencer.cz
15:30 – 16:00
Technologie społecznościowe przyszłości. Co po Facebooku, Instagramie i Snapchatcie
Kamil Dziadkiewicz, Digital Marketing Specialist Swimmo
16:05 – 16:35
Influencers marketing, czyli współpraca z twórcami internetowymi na przykładzie marki Coca-Cola
Ula Szymczyk, Senior Brand Manager MyCoke
17:00 – 18:30
Afterparty E-Marketing Day – Koncert Band24 i Michała Sadowskiego
Comments
You must log in to comment or add a photo.